Hjelp! Jeg får ikke logget inn
Opplever du problemer med å bruke appen?
For Android-brukere:
1. Sjekk om nummeret vårt er blokkert:
- Åpne Telefon-appen
- Trykk på Mer (tre prikker øverst til høyre) og deretter Innstillinger.
- Gå til Blokkerte numre, finn vårt nummer og trykk Fjern blokkeringen.
2. Sjekk meldingsinnstillingene:
- Åpne Meldinger-appen
- Trykk på de tre prikkene øverst til høyre.
- Gå til Blokkerte meldinger.
- Om du ser meldinger fra oss der, opphev blokkeringen.
For iPhone (iOS)-brukere:
1. Sjekk blokkerte kontakter:
- Gå til Innstillinger > Meldinger.
- Trykk på Blokkerte kontakter, se om vårt nummer står på listen.
- Gjenta prosessen under Innstillinger > Telefon > Blokkerte kontakter.
Prøv igjen
Etter at du har fulgt disse stegene, prøv å logge inn på nytt i appen. Hvis du fortsatt ikke mottar innloggings-koden, ta kontakt HER for videre hjelp.